2017. január 22., vasárnap

Vasárnap lévén...

Ma baromi jót aludtunk -- mivel Bencus nem volt itthon, Szilvi nevében is mondhatom.

Még beosztottam az utolsó verseket is, még késő este kaptam egyet egy régi ismerős csillagszemes hölgytől -- azt is megoldottam 10 perc alatt. Ezzel együtt gyakorlatilag 27 db adott szavas verset sikerült csinálni.
Mikivel már beszéltünk róla, hogy jövő hónapban csinálunk e-könyvet.
Istvánnal telefonáltunk, talált egy elütést, örülök, hogy észrevette és szólt, mert azt csak én tudtam bizonyos helyeken javítani. Meg hát sok egyébről is szó volt.
Annak külön örültem, hogy több csillagszemes régi irodalmi "kolléga" beszállt a játékba, és gyakorlatilag ők dicsértek meg szakmailag legjobban és leghosszabban. Kivéve Ircsikét, aki külön kisprózákat írt a dicséretemre.:)) Mindig is áldott jó lelke volt, mellesleg kitűnő költő.
Egyikük még külön a saját oldalára is felrakta a kreálmányomat, saját bevezető, ismertető szövegével -- melyre büszke voltam. Mindig tudtam, hogy a Csillagszemek volt a régi jó, igazán megbecsülésnek örvendhető "lakhelyem"... de kár, hogy meg kellett szűnjön.:(

Délután a konyhaablakból moziztam: az előttünk, a posta mellett húzódó füves téren korcsolyáztak és hokiztak, csúszkáltak. Kimondott ingyenes jégpálya alakult ki azon az egyébként füves részen. Ilyet még nem láttam itt, mióta itt lakom...

Ma azontúl, hogy elmondható volt a 22 fok a konyhában (nem fújt északi szél!), és hogy sálat itthon már nem kell hordani, az egyheti gyógyszerkiszerelésem, ami nem semmi! és a hajmosásra való rászánás, olvasás volt a délutáni program, este pedig eljött Dani, elvitte a tisztát és hozta a szennyest.
Akart nekem almot hozni, de azt hitte, hogy szombat van, közben ugye, vasárnap 6-ig van nyitva az Aldi.
Mindegy, azért odaadtam az utolsó itthon fellelhető pénzt, 1500-at két alomra, mert ő sem áll a legjobban, és elvileg hétfőn hozza. Valamint adtam neki egy kis adag rizses csirkeszárnyat.

Bencust 7 előtt hozták.

Éccakai programom az volt, hogy a gportalomra vezettem be az utolsó 30 db versemet.
Hála istennek, fél 2-ig sikerült megcsinálnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése