2017. február 8., szerda

7. könyv, egyben 5. e-könyvem


Vannak visszamenőleges bepótolnivalóim, most már ráállok... de most a mai dolgot teszem közé elsőre, mert ez számomra az egyik leglényegesebb dolog.
Szóval megjelent az összességében 7. könyvem, e-könyvek tekintetében az 5.
Mikor elkészült a könyv anyaga, összegyűjtöttem, elrendeztem, sokszor átnéztem, kiválasztottam a címet és elküldtem Mikinek, akivel először a borítót állítottuk össze. Több próbát is készített, mind nagyon szép volt, alig tudtam választani -- ezeket (az első és hátsó borítót) általam küldött téli fotók alapján készítette. Milyen jó, hogy fotózik is az ember, így nincs gond a borítókkal, hogy ugyan mi is legyen rajta...
Volt a végén két próza is, de úgy döntöttünk, hogy azt ebből most elhagyjuk, túl kevés ahhoz, hogy a versekkel egyenrangú alcím próza címet is tartalmazza. Tehát 135 új vers van benne, átfedés nincs az előzőekkel szokás szerint.
Több folyamatos ez a dolog, de summa summárum, mára készen lett, megjelent, ISBN, OSZK-ba köteles példány küldése, és miután mindent többször ellenőriztünk, áment mondtunk rá.
Íme a reklámja:


Netlíránál 800 Ft mindössze a megrendelése, kérni kell a pdf-et és epubot is. A pdf eleve olvasható számítógépen, az epub is, ha felrakják az ingyenes Calibre olvasóprogramot. Utolsóban nem olyan szép és egyértelmű az oldalak törése, viszont lehet az ablakot húzgálni nagyobbra, fokozatokat nagyítani stb, míg a PDF állandó és ott látszik azért, hogy rendben oldalakra tördelt.
A blogjaimba már beraktam az előlapot sorrendben az utolsó e-könyvként.


Nekem sokat jelent ez, hogy megjelenhetett, bizonyítéka annak, hogy fél év alatt 3 e-könyvem is megjelenhetett, hogy mennyit dolgoztam ilyen téren, és az nem veszett kárba.
Ugyanakkor azt is szeretném, ha nem ez lenne még az utolsó...
Meg azt is, ha olvasnák néhányan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése