2017. február 2., csütörtök

Alakulnak a dolgok itt is-ott is...

Ma Miki megküldte a leendő könyvem belívének PDF-ét. Jó lett.
Mondta, hogy nem fontos ezentúl tartalomjegyzéket csinálnom, mert megoldja gépileg. Ahogy ő mondja, tavaly óta már sokat okosodott.:))

Reggel köd volt és ónos eső, de dél körül kisütött a nap. Nem tudom, a medve mindezt hogyan értékelte. Debrecenben max. az állatkertben van medve, vajon ő kibújt-e és látta-e a napfényt.
Az biztos, hogy a január szokatlanul kemény volt, én már szinte évtized óta nem észleltem ilyen hosszasan tartó hideget, mint az idei tél. Ilyen, hogy hetekig sálban és pokrócban legyünk itthon...? A melegítőn felül? Igaz, közepesen van a fűtés, mert így is rámegy a gatyánk. De szerintem, ha feltekertük volna, itt az ócska nyílászárók mellett akkor is fáztunk volna. Na, mindegy. Nekem még így is, ilyen tél után is jobb, mint a nyár... tudom, ezzel szinte egyedül vagyok.

Darált húsból paprikást készítettem, majoránnát, borsot, őrölt köményt bele, jó bő lével, és tésztát főztem ki -- makarónival szoktam, de most nem volt itthon, csak orsó --, és összekutyultam. Nem azért, de nagyon finom lett. S ezt hálisten, szereti mindenki. Még Daninak is félreraktam két dobozzal.

Megkaptam István támogatását is, így utaltam, amiket kell.
Van egy költőismerősöm régről, őneki a váras szenvedélyét nézem mindig fájó szívvel, és minden várat megörökít versben. Rendes vártörténeti utánjárás szükségeltetik mindehhez, nemcsak versírási tudás.
Rég szeretném már a könyveit, és mint kiderült, már 100 várról van ihlet általi verse. Saját maguk készítik a könyveket a férjével, nagyon szépek. Egyedül a borító készül nyomdában.
Én kértem a könyveket, mert igen emberi áron adja -- 1000-1000 Ft -- és írta, hogy ma feladta őket. Utánajárt, és futárral a legolcsóbb. Elvileg már holnap meg is kapom!! Még ilyet...

Anyámmal telefonáltunk még bő óra hosszat. Neki is elege van már a fázásból már harmadjára rendeltek ezen a télen fát... Öcsém rendezi, hálistennek a felrakás is nagyjából megvan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése