2017. február 7., kedd

Ez is, az is...


Este kezdett szállingózni és egész éjjel tartott a hóesés, még napközben is.
Esett vagy 20 centi hó simán, de ez legalább új hó, és nem csúszik. Gyönyörűség volt kinézni az utcára, ahol hajnalban még MINDEN hófehér volt, sehol semmi kosz vagy keréknyom a hóban, még sehol nem járták le stb.
Fel is tűnt egyébként, mert éjszaka olyan volt, mintha fény lenne a szobában, látni lehetett mindent, olyan, mint teleholdkor. A hó miatt.



Miki megkapta az ISBN-t a könyvemre, és kijavította az előző PDF-ben jelölt hibákat, s új PDF-et küldött. Én rámondtam az áment.
Tényleg szép, alig várom már.
Most fog bele az epub-készítésbe. Mostmár tényleg napok kérdése, kés kész az új könyvem!:)))
Ez nagy öröm nekem!


Ma műtik-műtötték Popika férjét. Még múlt héten mikor beszélgettünk, nem volt időpont, de már majd' egy éve vártak rá. Mint kiderült, csütörtökön szóltak, hogy mehet befeküdni műtétre... Amúgy rohadt sokára került rá sor, főleg, hogy komoly műtétről -- szívbillentyűcseréről -- van szó, de ha ezt vesszük, akkor meg igen hirtelen jött ez a dolog.
Jó, hogy még a lányuk esküvőjén ott tudott lenni, de az anyukája 80. szülinapjára szervezett buliján már nem tud résztvenni. Nagyon sokat gondoltam rájuk azóta, mióta tudjuk a műtét napját, de ma meg különösen.
Remélem, minden rendben lesz!!

István sok-sok pdf-et gyűjtött be nekem mesesorozatokból, és néhány könyvből is. Így lehet kiadás nélkül olvasni. Van egy csomó gépbeli és van egy csomó gépen kívüli olvasmányom. Ha n+1 életem lenne, akkor sem tudnám tönkreolvasni magam...
Úgyhogy elég sokat és aktívan olvastam ma...
Már régebben elkezdtem a verslistás időszakos nyereménykönyveimet is olvasgatni, már elég sokat elolvastam. Élvezem, ahogy gyarapszik a molyos olvasmányaim listája. Elég sokszor pakolok fel addig még rendszerben nem lévő "új könyveket" is, ami pár napos pro-tagságot eredményez, és köszönőcetlit kap az ember az adatbázis bővítéséért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése