2017. február 18., szombat

Különdíjas fotóm

A gportalos oldalamon értesültem még januárban, hogy télifotó-pályázat indul.
Mivel voltak fotóim bőven, miért is ne jelentkezhetnék, semmibe nem kerül.
Maximum 10 fotót lehetett beküldeni, én 9-et küldtem be, a nagyságuk miatt 3 e-mailben.

Amúgy ezeket küldtem be:









Milyen érdekes egyébként: ebből a sorozatból két fotó lett felhasználva a legújabb könyvemhez. Egy harmadik pedig pályázati különdíjas lett. Igazán hasznos volt a ténykedésem... és ami még számomra külön öröm: mindezt az anyám kertjében fotóztam még decemberben.

* * *

"Az utcákon megjelent a tél deres üzenete. Van, ahol a hó is ellepte már a tájat. Téged is megihletett a téli táj szépsége? Fotózd le, küldd be! Építettél hóembert vagy készítettél hóangyalkát? Azt is lefotózhatod! De akár hóban játszó állat képével is nevezhetsz. Nincs megkötés, bármilyen téli képpel pályázhatsz!

A feladat a következő: készíts egy vagy több téli fotót az alábbi feltételekkel:
- A fotón szerepelhet:  tájkép, növény, állat, ember, bármilyen téllel kapcsolatos pillanat (pl.: hóemberépítés, hógolyózás, szánkózás, téli sport stb.), téli kompozíció. Bármi jöhet, ami kapcsolódik a télhez, kreatív megoldásokat is várunk.
- Több fotóval is nevezhetsz, de egy pályázótól maximum 10 fotót tudunk elfogadni.
- A fotó mérete: nincs megszabva, de fontos, hogy ha a képek összmérete 10 MB-nál nagyobb méretű, akkor külön levelekben nevezz!***
Korábban készült fotókkal is lehet nevezni, amennyiben azokkal még nem vettél részt nálunk versenyen.
Kezdők és profi fotósok egyaránt jelentkezhetnek!

FONTOS! Kizárólag saját fotókkal nevezhetsz: internetről szedett képekkel történő nevezés azonnali kizárást von maga után!

Az elkészült fotókat a NEVEZEK linkre kattintva szúrhatod be, de elküldheted e-mailben is a következő címre (link) a neveddel együtt. A megadott névvel fogjuk publikálni a fotókat.

***A levél mérete maximum 10 MB lehet. Ha több nagyméretű fotót küldesz, érdemes külön levelekben elküldeni azokat, illetve akár képtárba is feltöltheted, így a nevezéskor elegendő a képtár linkjét megadni. :)"

* * *

Ez volt a pályázat kiírása.
Talán e hó 6-ig volt a lehetőség beküldésre, és 18-ára számíthattunk eredményhirdetésre.
Bevallom, én elfelejtettem, de szerencsére gondoskodtak róla e-mailben, hogy egyrészt közöljék, hogy megvan az eredményhirdetés, egy másikban pedig azt, hogy különdíjat kaptam. Ez itt ez esetben 50 kreditet jelentett, melyet oldalfejlesztéshez használhatnék fel, amennyiben értenék hozzá.:)))
Mindenesetre érvényesítettem egy kóddal, amit küldtek.

A versenyre 96 "fantasztikus téli fotó" érkezett, és igen nehéz volt a választás. Gondoskodtak arról, hogy profi és amatőr fotósok is érvényesülhessenek.
Így 5 nyertes és 5 különdíjas fotót választott ki a zsűri.
Íme a különdíjasom:

1 megjegyzés: