2017. február 25., szombat

Téli kihívás -- szombati dolgok

Évszakok - Tél
Emília5 kihívása, 179.-ként vettem észre, még éppen időben.


Arra gondoltam, hogy létrehozok egy évszakos kihívást. Most a TÉL kihívását. Február 28-ig kell teljesíteni. Erre most kevesebb idő jut, mint a többire, de azért bőven teljesíthető szerintem. Utána majd indítom a TAVASZT, március 1-jétől. Arra már 3 hónap lesz. Azután persze majd jön a NYÁR és az ŐSZ is. 
Mindenki jelentkezhet mindegyikre külön-külön is, tehát ha úgy akarod, csak az egyiken is részt lehet venni. 
Mit kell tenni ahhoz, hogy megszerezd a TÉL kitüntetését: 
Olvass el egy könyvet, amiben szerepel a tél. Éppen akkor játszódik, említik a hónapot, esetleg téli ünnepet, vagy esik a hó... lényeg, hogy hozz a könyvből, amit olvastál ennek kapcsán, egy idézetet, amiben megemlítik valamilyen módon a telet. Lehet újraolvasás is. Kérek egy „Én és a könyv” linket hozzászólásban, és az idézetet. Értékeld is a könyvet, mindenképp csillagosan és örülök neki, ha legalább pár szóban szövegesen is. Az olvasásokat csak a kihívás kezdete után fogadhatom el. Persze ne felejts el feljelentkezni a kihívásra. Remélem, sok mindenki érdeklődését felkelti, és sokan jelentkeztek rá. Várok mindenkit! Kukacoljátok a nevemet, hogy hamar észrevegyem. Igyekszem egy-két napon belül zöldíteni.

Erre a tinikorom óta vágyott, de csak mostanra beszerzett és nemrég olvasott
         Íva Herciková: Második szerelem
c. könyvét vittem, mely télen játszódik, tehát ömlesztve lehetett volna hozni a téli idézeteket, de két hangsúlyosat vittem, és persze szöveges értékelést is.
Ez a könyv az Öt lány a sarkamban c., általánosban olvasott csíkos könyv folytatása. Akkoriban évekig lestem ezt a folytatást, és sehol semmi... pedig az első részt rongyosra olvastam. Most Istvánnal megkerestettem pdf-ben, és lenyomtam egy nap pár itt töltött órájában.
Megkaptam a 301. plecsnit.


Amúgy Bencust elvitték délben, kissé meg is könnyebbült Szilvi, mert kicsit sok volt neki is ez a hét. Hiába van itthon, elég kimerítő azért ez az iskolázás, a megfelelés, teljesíteni sokszor úgy, hogy nem tudunk róla, miből mit kell...
Pénteken volt nekik a farsang, olyan 1-4-ig, hát, nem volt valami égigérő rendezvény, mert ebben benne van az öltözés az elején és végén, valamint a vitt nasik és üdítők kipakolása is. Szülők nem mehettek be, fotózni nem fotóztak. Ez egy kicsit zokon is esett Szilvinek. Egyébként Bencus kőember volt.:)
Majd nem tudom, lesz-e kedve, hogy beöltözzön itthon is a jelmezbe, hogy le tudjam fotózni; ha igen, majd itt bepótolom.

Éjszaka a Végzetes viszonyok c. thrillert néztem meg, Szilvi hívta fel rá a figyelmem. Jóóó volt.:)
Amúgy most fejeztem be a héten elkezdett két thrillert -- egyet gépben, egyet rendes könyvben, most hirtelen ez így három volt a múlt hetivel zsinórban (az is gépi pdf volt). Mind ajánlását a Molyról vettem, és Istvánnak köszönhetők a gépiek, a "rendes könyv" meg az volt, amit Valentinre kaptam tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése