2017. március 28., kedd

Kórház utáni kedd -- mókusfotók

Ma elosztottuk az anyám töltötte nyers káposztákat, és én megfőztem a magamét natúr vízben; Szilvi meg a magukéhoz csinált bő paradicsommártást és puhábbra főzte.
Az enyém 9 kisebb darab volt, ez nekem háromszori komplett, lé és kenyér nélküli kajálást jelentett.
Ezentúl kimostam egy géppel, és Szilvi kiteregetett nálam.
Rendes, mert ha csak egy mód van rá, figyel, hogy meg- és beágyazzon, az almokra is ránéz. Persze azért nem használom ki beteghelyzetemet, nem fekszem vetett ágyban, jövök-megyek időnként, hisz mindig van mit csinálni.
Ma is pont ideje volt Honestyt megfésülni, jó sok gombóc szőrzet kijött belőle.
Ezenkívül egy olyan hálóinget, melyen elöl csak 3 álgomb volt egy szegényszerű dupla részen lefele, s a fejrésze olyan kicsi, hogy nem lehetett volna küszködés nélkül felvenni, fogtam, elvágtam a szegény mellett, majd beszegtem mindkét oldalon, és kész volt. A gombok továbbra is a díszt célját szolgálták, de nem voltak szükségesek. Így most itthon ebben alszom, könnyű, mégse egy sok xl-es póló, és úgy csinálom, hogy magamhoz pakolom elöl a Magdika-féle fehér frottír fürdőlepedőt párszorosan hajtva, hogy védve legyek a macskáktól. Mivel csak egy oldalon tudok feküdni, így többnyire így is maradok. Csak folyton vigyázni kell a drénre is.
Éjszakára körbepakolom a drént is eltakaró dolgokkal, hogy el ne rágja itt nekem valamelyik szorgos háziállat.
Nem felejtettem el beadni a Fraxiparone-t sem.
Rengeteg lemaradásom volt, iszonyat privát és egyéb üzi, szóval azt hiszem, a héten mindenképp lesz mit pótolni. Ráadásul a bloggal úgy le vagyok maradva, hogy még a kórház előtti több mint egy hetet is pótolni kellett. Na, ezekhez láttam neki apránként, meg próbáltam rendszerezni a dolgot.
Fura volt itthon már tegnap is, ma is Barátok köztet nézni...

* * *

Szilvi pazar mókusfotóiból -- ő a Tócós mókulija, amennyiben egy család van belőlük, de nem hiszem...















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése