2017. március 20., hétfő

Tömegközlekedős kihívás

Tömegközlekedés a könyvben
Vivian kihívásának a címe, 169.-ként vettem rajta részt.


Sziasztok! :)
Sokan tömegközlekedéssel megyünk ide-oda, így gondoltam, megalkotom ezt a kihívást :)
A feladat: 
– Nyomd meg a Részt veszek gombot!
– Olvass el egy könyvet, amiben megjelenik a tömegközlekedés valamilyen formája (nem kötelező felszállni rá, elég megemlíteni pl. buszmegállót), és hozz idézetet!
– Hozz róla Én és a könyv linket, minimum csillagos értékeléssel.
– Rakd fel a könyvet a polcra (link), hozhatsz teljesítést a már fent lévőkből is!
– Kérlek, kukacolj; így hamarabb észreveszem a teljesítésed… 
Egyperces és a kihívás előtti olvasásokat nem fogadok el!
Ezután megy is a plecsni :) Szép napot!

Kamarás Klára: Álmok asszonya
         című könyvét vittem, buszos idézettel és szöveges értékeléssel.
Megkaptam a 307. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése