2017. április 1., szombat

Haramia 14 éves

Boldog 14. szülinapot
Haramiának!


Haramiám 14 éves lett.
Alig hiszem el. Pedig látszik rajta.
Kis picike, csoffadt seggű, görbe hátú kis vénasszony, ki a nap nagyrészét végigalussza. Ha fent van, időnként hasonlít azért régi önmagára. Nemrég leborította a kis laptévét is, szerintem azt hitte hirtelen támadt repdesési vágyában, hogy a régi segges tévénk van ott... Aztán persze rájött, hogy nem, és megijedve még jobban elrugaszkodott, lerúgva a tévét.
Nagy mázlink volt, hogy előtte van egy asztal és csak addig esett pofára a tévé, meg azért a lába csak feltartotta kicsit... nem lett baja. Ugyanolyan mázli pedig, mint amikor rögtön elsőre a lapmonitort rúgta le a földre, hasonló okok miatt.
Még mostanában is előfordul, hogy a régi beidegződés visszajön neki, amikor még jókat szunyált a monitoron, de hálistennek, hamar rájön, hogy ez már nem az a monitor.

Igyekeztem neki valamit csinálni, de természetesen ez a fajta felhajtás már inkább a gazdi miatt van, mint az ünnepelt miatt. Ő ugyanis szerintem le sem tojta az egészet.
Úgy kellett igazítanom, hogy legyek gyorsan kész, mire felébred. Őt nem igazán szerencsés direkt felébreszteni, mert az ember megbánja... úgyhogy készen kell állni, mire felkel.
Most alig kezdtem hozzá a díszletezés elkészítésébe, mikor megjelent. Látszik is, hogy hevenyészve van befejezve.
Na, nem mintha értékelte volna az ünnepi csirkemellsonkát és a libamájkrémet; az asztal szélén kucorgott. Pláne, míg a gyertya is égett... úgyhogy azt hamar megszüntettem.

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése