2017. április 18., kedd

Kedd -- Candy 600

Úgy tudom, ma, pont a névnapján engedik haza sógornőmet a kórházból. Érdekes egyébként, hogy nála nincs ilyesmiről szó, hogy szövettan. Már biopsziáról sem volt. Mondjuk, az epénél nekem sem volt, de neki hasnyálmirigycisztája is van, amit visszavezettek a gyomorba... nem tudom, csak nem mondták, vagy náluk ennél tényleg nincs szövettan? Én meg nem akarom forszírozni.

Bencus már itthon volt, de még a mai nap nem kellett iskolába menni, így elvileg lehetett volna aludni, de nem vitte túlzásba. Ma még a leckéket nézték át, hogy minden rendben van-e. Szilvi elmenőre is adott nekik a házi feladatokból, hiszen egy nap nem elég mindenre, a szünet elején levő pár itthon töltött napot meg nem a házi feladatokba való megszakadásokkal töltötték...

Megnéztem kettőt a Szívek szállodájából, cseteltünk, majd telefonoztunk Istvánnal (ez, ha nem írom is, majdnem napi program), és eléggé lehűlt a levegő. Irtó nagy szél van, meg időnként esik az eső is.

Közben ihaj-csuhaj, meglett a Candy Sagából a 600. szint.
Meglehetősen hihetetlen dolog ez...
Előtte állás:



Teljesítve!



Amikor tovább lépek...


Na, ebből végképp nem hinném, hogy elérném valaha is a következő százast.
Pláne, hogy már rögtön a 602. szint többszöri nekilódulása alkalmainál sem tudtam felfedezni, hogy tulajdonképpen MIT kell csinálni, avagy HOL és HOGYAN kell kijuttatni a cuccokat a folyton mozgó pályáról. A "hol" a legfontosabb, mert még arra sem sikerült rájönni. Így szerintem azzal elleszek a hátralévő kis időben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése