2017. április 23., vasárnap

Vasárnapi lazázás

Vasárnap is esős, hideg, szeles idő volt, na nem mintha amúgy mehetnékem lett volna. Ez mostanság nem attól függ...
Kimostam egy géppel, meg kézzel is, Honestyt fésültem.
Főztem paprikás csirkemellet vékony szeletekre vágva, sok tejföllel; valamint nokedlit szaggattam mellé.
Este megnéztem a Szívek szállodája 2. évadjából 3 részt.
Ezentúl volt egy molyos kihívás, amire igen hamar megjött az eredmény.
Tehát:

Olvassunk rövideket!
celeste kihívásán 256.-ként vettem részt.


Olvassunk rövid történeteket!
Feladat:
– Jelentkezz a kihívásra! 
– Olvass el 2 darab maximum 200 oldalas könyvet! (Csak 2 db! Nem 3, nem 4, 2 db!) 
– Hozz én és a könyv linket + értékelést (elég a csillagos).
Olvashatsz bármit, csak a 200 oldalt nem haladhatja meg az oldalak száma! 
Az olvasásokat a kihívás kezdetétől fogadom el! Teljes dátumos olvasást fogadok csak el!
Jó olvasást! :) 
(Nem mindig van időm reagálni a kommentekre, olyankor csak csillagozom! De mindenkinek köszönöm, ha részt vesz a kihíváson!:)) Ha valakit nem zöldítek, az szóljon nyugodtan!

Két macskás könyvet vittem:
Pomogáts Béla szerkesztésében a Macskakalendáriumot, és
szintén az ő szerkesztésében A legszebb macskatörténeteket.
Természetesen szöveges értékelésekkel.
Megkaptam érte a 312. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése