2017. május 31., szerda

Danitól kapott mobiltartozékok

Közben még a sűrű nap végéhez tartozik, hogy Dani is volt itt fél 11-kor este, mivel két különböző helyen tett rendelése megérkezett.
Az egyik: a mobilomhoz két választott hátlap: egy baglyos és egy oroszlános; a másik pedig vastag plexi az előlapjára, ebből kettőt is küldtek!
Sőt, adtak hozzá egy érintő rudacskát, gondolom, akinek pl. műkörme van, annál jó szolgálatot tehet; valamint hozott múltkor egy, még becsomagolt fülhallgatót is. A fülhallgatót leszámolva, mert az külön régebbről volt Daninak, ez a két rendelés a két elő- és két hátlappal együtt ezerpárszáz Ft-ba került, ami Dani szerint is ezerszer jobban megéri, mint külön-külön venni bármelyiket boltokban, akkor többezer Ft alatt nem jött volna ki ez a cucc.
Most egyrészt itt rárakta az előlapot, azt hitte, bonyolultabb lesz, de tök simán ment, buborékosodás nélkül stb., aztán én kiválasztottam, hogy legyen a baglyos hátvédő, rárakta, kész.
Utána éjfél elmúlt, míg még magyarázott a mobilon dolgokat. Mutatta, hogy használom a rádiót, mikor van valami ki- és bekapcsolva, hogy kell lennie, állítgatta, mutatta, hogy kell fényképezni meg ilyenek. Mondtam, hogy a használt agyammal így éccaka jó, ha töredékét megjegyzem mindennek.
De tök jó súlyos, "alapos" lett a mobilom, én nem is igazán tudom pl. fél kézzel használni. A bekapcsoláshoz is két kéz kell... Ám igazság szerint nyilván én vagyok alapból is, most meg pláne túl gyenge tejbetök.
Ez itt az összcucc.
A másodikon a két hátsó tok.
A két utolsó: már a mobilon.
És mint már egy korábbi bejegyzésben írtam: a mobil maga is Danitól "van kapva".:)))




2 megjegyzés: