2017. május 13., szombat

Táv-karbantartás

Pont 1 hetes lemaradásom van, megpróbálom pótolni!
Szombaton Istvánnal kínlódtunk távránézéssel a gépen, ez azóta rendszeressé vált, sajnos, mióta újra lett húzva, ami pedig évek óta időszerű volt. Tehát a Windows 10 óta állandóan vagy megfog valamit az Avast, vagy jelez, hogy intézzük -- ez a jobbik eset --, vagy pedig befészkelik magukat rosszindulatú fájlok olyan helyekre is, ahova az életben nem megyek (pl. más operációs rendszerekbe stb.)
Most még egy olyan gond is adódott, hogy a jól megszokott és bevált Chrome-omban nem működött a Flash. Mivel én szoktam játszani is, meg egyébként is kell pár helyen, hát ebbe nem igazán lehetett belenyugodni.
Miután István futtatgatott mindenfélét, szokás szerint kiirtott egy csomó rosszindulatú sz@rságot, hiába akarta volna újratelepíteni a Chrome-ot, csak nem ment a Flash.
Úgyhogy egy részemről soha nem hallott oprendszert telepített: Vivaldi a neve. Tök jó, így egy hét elteltével semmi gond vele, és napokig nem is kaptam vírust vagy nem észleltem hiányt, hátrányt...
Rengeteget kínlódott pedig vele, de szerencsére ezt a megoldást (legalábbis egy időre!) megtalálta.
Ez idő alatt én megnéztem néhány részt a Szívek szállodájából...

Csirkepaprikást főztem tarhonyával, almabefőttet ettem mellé. Ki kell használni, ha néha tud az ember enni.

Öcsém ma 59 éves, Isten éltesse, kicsit vidámabban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése