2017. július 24., hétfő

Hétfő -- Indy Cat 1000

Dani dinnyét hozott, elkészült a 3. bagoly színezése, anyámmal telefonon beszéltünk jó sokat.
Szilvi vett 200 Ft-os dvd-t, amit egyelőre én néztem meg: Dean R. Koontz regényéből készült a jó kis Fantomok című film. Tudtam, mire számíthatok, mert sokat olvastam tőle. Nyilván az nézze, aki szereti; de nem egy vígjáték.:)
Jó kis viharok vannak mostanában. Egyik-másik ijesztő, eddig még azért nem tapasztalt dolgokat produkál. Pl. kivágja a bezárt erkélyajtót a szél, és repül minden.
Az az igazság, hogy tudom én, hogy sz@r az erkélyajtó (és minden ablak), nagyon kicsi játéka van a kilincsnek a nyitás-zárás között, sajnos. Ezáltal nem lehet biztonsággal becsukni, egy nagyobb erejű szél kivágja az ajtót. Kicsit ijesztő is, mert mi van, ha elmegyünk; vagy mondjuk, éjjel sem jó ilyenre felébredni. Valamelyes biztosítékként odaraktuk elé a Dani által hozott dögnehéz gépszéket, annál nehezebbet nem találtunk mozgathatót. Hát, iszonyat erejű széllökésnél a széket is arrébb löki az ajtó...

Csodák csodája, elértem az Indy Catben az 1000. szintet.
Előtte-utána:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése