2017. július 15., szombat

Végre egy kis fellélegzés

Ma szándékosan jóóól ki akartam magam aludni, de a hajnali etetéses után visszaaludva nagy nehezen, 9-kor így is sikerült felébredni, pedig kimerítő volt a mögöttem álló időszak.
Láttam, hogy a gép még mindig dolgozik.
István jó sokáig fent volt, míg alaposan ellenőrzött mindent. Láttam, hogy mikor elérte a 100%-ot az ellenőrzés, mozog a kurzor, tehát István is résen állt, és még jó 1-2 órán át vizslatta a gépet, jó sokat beszéltünk telefonon is közben. Jó lenne, ha kicsit tovább tartana a problémamentes időszak.

Ma főztem csirkepörköltet tarhonyával, és még enni is sikerült, bár Haramia miatt majdnem éhen haltam.

Bencust estefelé elvitték.
Szilvivel jó sokat beszélgettünk.
Anyám is telefonált, megbeszéltük akkor, hogy holnap megyünk, utólagos szülinapra és névnapra is már egyúttal... Mert eddig is beszéltük, csak még nem volt biztos.  Ezt jól kiböjtöltük.

Este megnéztem A mi kis falunk ismétlését, majd egy Cserbenhagyás című thrillert. Jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése