2017. szeptember 12., kedd

Netes szülinap

A gép bekapcsolása után nekem az alapbeállításom a Googlét mutatja. Nem tudom, véletlen-e vagy sem, de az ezzel a képpel nyitott a mai napon:


Amúgy meg 222 ismerősöm írt az idővonalamra. Természetesen nem számolja a rendszer azokat, akik valaki más köszöntését felhasználva írnak az alá köszöntést, mert olyanok is jó sokan voltak és adódtak még a két nappal később felrakott szülinapi fotóim alatt is. Plusz kb. 50-en azok, akik privátilag köszöntenek -- ez mondjuk, nem tudom, miért könnyebb; vagy talán valamiért nem vállalják be --, hiszen nem zártam le az idővonalam, lehet rá írni; mert akiknél nem, azoknál érthető. Mindegy teljesen, én végül is azoknak is örültem, csak kicsit bonyolultabb egyenként megnyitni és úgy válaszolgatni, mintha az idővonalon írnának.
Én mindenesetre nagyon élvezem ezeket a napokat, és lelkiismeretesen igyekszem mindenkinek rendesen megválaszolni -- nem kopizva ám! :) Feldobja az ember napját, főleg azokat a köszöntéseket kultiválom, akik képpel is megtisztelnek.:) 106 képet, képes matricát kaptam...

Ezt a születésnapot azért nem volt könnyű megélni. Ez az év a szenvedés és túlélés éve. Néha bitangul nehéz. Szinte nem is mertem a születésnapomra gondolni egészen addig, míg már nagyon közel nem lettem hozzá. Éppen ezért értékelek minden pluszt, ami adódik.
Örömmel gyűjtögettem össze most is a kapott képeket, és köszönöm mindenkinek, aki rám szánt két percet, hogy még képet is keresgetett a köszöntéséhez.:) Persze azoknak is köszönöm, akik kép nélkül, de rám gondoltak, akár csak pár másodpercig. Mindig igyekezni szoktam a legnagyobb bajom közepette is viszonozni mindenkinek, sőt, olyanoktól sem sajnálom azt a pár percet, akik engem mindig kihagynak a történetből.

                   

                   

   
                                   

     
 

   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése