2017. október 3., kedd

Örök tulipánok megjelenése


Megjelent a 8. könyvem. Ebből a 8-ból 2 hagyományos könyv, az utóbbi 6 pedig e-könyv, melyeket mind a Netlíra E-könyvek Kiadója adott ki.
Nagyon örülök, hogy még "belefért" ez nekem. Mikor az 5. megjelent, az közvetlenül a betegségem diagnosztizálása előtt egy hónappal történt. Amit azóta írtam, ezt a 140 verset most egy kötetbe foglaltan jelentettük meg, Örök tulipánok címen.
A borító tulipánjai az én fotóim, anyukám kertjéből. Mint ahogy az előző kötet (Illékony bűvölet) borítóképei is, az elmúlt télből... Fontos nekem, hogy e borítófotók is részeim legyenek, gyerekkorom helyszínéről.
A hátsó borítóra a kiadó választotta ki egyik aktuális versemet. Szerintem szép munkát végzett, örül a lelkem.:)


Hozzátartozik még, hogy ezt a kötetemet a kiadó Fazekas Miklós ajándékba készítette nekem, saját költség nélkül. Azt mondta: "mert megérdemlem".:) Természetesen a szerkesztés, korrektúra, alapvető előkészítés a tördeléshez az én munkám, mint mindig.
Az egyesített borító és egyben reklámozási lehetőség:


Mint mindegyik "gyermekemre", erre a könyvre is büszke vagyok. Hálás köszönetem, hogy ilyen betegen, ennyi rosszullétes időszakban e nyomasztó évben is jöttek ihletek; s ugyancsak hálával tartozom kiadómnak, aki lehetővé tette, hogy megjelenjen.

3 megjegyzés:

  1. Hurrá! Szívből gratulálok az új kötethez!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, irtó "bódog" vagyok.:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, Magdi! Tényleg nagyon ügyes vagy, hogy így betegen is ki tudtad ezt hozni magadból!

    VálaszTörlés