2017. november 11., szombat

Mezei szombat

Délelőtt a beszáradt ruhákat "dolgoztam fel":DD, azaz kihúzgáltam simára, behajtogattam. Amit varrni kellett és lehetett, megvarrtam, zoknikat párosítottam. Estig még a később száradókat is hozzájuk téve besorakoztattam a ruhahordó zsákba. Miután megszűnik a teleaggatott szárítóakadály, egyből emberibb valamivel a környezet kinézete...

Megnéztem a tegnapi Elifet, közben elvitték Bencust a szokásos, egész hétvéget betöltő, Szilvi által kiírt és értelmezett, tantárgyankénti leckékkel...
Tegnap kacsaszárnyakat vettem a Coopban, most egy részéből levest főztem, nagyobb részét fokhagymásan, borsosan sütőben megsütöttem. Zöldséges rizst csináltam hozzá.
Jómagam meg ehhez képest mit ettem? A levesben főtt két krumplit és egy répát...

Anyámmal jó sokáig telefonoztunk, majd a lakásfenntartási nyomtatvány hiányosságait egészítgettem ki. Sokakkal beszélgettem cseten. Hiányosságokat pótoltam gépileg a neten, játszottam, fényképeket töltöttem le és javítottam.

Este X-faktor 13., 5. élőadása volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése