2018. január 17., szerda

Szerdai miegymás

Szilvi ma ment jelentkezni a MÜK-ba, ahol szó sem esett a tanfolyamokról, ami miatt decemberben oly sürgősen, mindenféle előkészület nélküli, szedett-vedett állapotos helyzetbe külön behívták...

Megnéztem az Elif 89. részét.
Haramia nagy örömére megfőztem egy félkilós csirkemájcsomagot pörköltnek, igazán minimális söréttarhonyát főztem hozzá. Nem mondható, hogy túlzásba vittem az evést, nem éreztem a várt ízt...
Haramiának viszont az égvilágon semmi baja nem volt vele. Napokig megvolt neki a szeretett házikoszt...

Dani jött dél körül, hozott almot. Kivitte a 10 kilónyi használt almot (a már elhasznált almok zsákját nem szoktam kidobni, hanem szemeteszsákba téve abba lapátolom a használt almot, jó sokáig kitart, csak a végén rohadt nehéz -- így a kölkök szokták fellépcsőzni a szemétledobóhoz).
Ment anyámhoz is, vitt 3 zacskó száraz kenyeret, dobozokat, üvegeket, valamint két nagy, 850 g-os macskakonzervet küldtem neki.

Folytattam a hímzést.
Este BK és Szulejmán után még megnéztem egy Danielle Steel-könyvből készített filmet, a Biztos kikötőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése