2018. március 9., péntek

A hét lecsengése

Szilvire rásóztam két csekket befizetésre, plusz vásárolt több helyen mezei szükséglet szerint.
Sok emberrel cseteltem.
Kissé idegesített, hogy sokan úgy érdeklődtek a tegnapi programmal kapcsolatban, mintha tudnom kéne már a döntést. Mintha úgy jöttem volna el, hogy kész eredményt közöltek volna velem. Hát nem tudom, régen hogy volt, vagy miből lehet azt gondolni, hogy egy ilyen felülvizsgálat (vagy minek is nevezzem) után az ember már gyakorlatilag mindentudó; de kisebb-nagyobb ingerültségekkel igyekeztem finoman közölni, hogy bármilyen hihetetlen, nem közöltek azonnal végeredményt.

Anyám telefonált, neki is el kellett mesélnem részletesen a tegnapot.
Fasírtot készítettem, krumplipürét hozzá. Ettem, majd megnéztem a tegnapi Elifet.
Este a krumpliléből erőlevest csináltam, azt toltam be.
Megnéztem a BK-t, aztán még neteztem.
Isten bizony baromi jó érzés, hogy vége van ennek a hétnek! Mármint a hétköznapoknak... Kicsit túl... khm, "változatos" volt. A mai nap már a lecsengésé volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése