2018. április 7., szombat

Tavaszfotók

Délelőtt elmentem a Sparba. Most voltam először fedetlen fejjel! Elmondhatatlan érzés volt, hogy átjárta a fejem a kinti friss levegő... hiszen tavaly május óta nem voltam hajadonfőtt az utcán. Itthon is csak 2,5 hónapja, hogy leraktam a tökfedőt. Most már azért azt hiszem, vállalható utcán is a "hajkoronám".:DD
Tettem egy kis kitérőt üvegekkel a szelektálthoz, a Sparban meg kikapcsolódtam a nézelődéssel. Vettem főznivalót, mirelit halászlét pontyszelettel, grillcsirkét (pszt, elsősorban Haramiának egy hétrevalója), szükséges egyéb dolgokat.
Hazafelé hoztam a formámat, mivel nem volt veszett nehéz a vállamra vett szatyor, és nicsak, vittem fényképezőgépet -- hát fotóztam is némi kis tavaszt. Pár nap alatt nekiiramodott a természet, s már föntről láttam, hogy húha, néhány fa fehérbe öltözött...
A régi gyógyszertár előtt fantasztikus ez a nagy "csipkefa". Sokan megállnak csodálni! Ha aláállok, folyamatos dongást hallani, és millió méhecske dolgozgat szaporán; hihetetlenül szép!:)








 

 


 












Bencust elvitték fél 2 körül.
Megnéztem a tegnapi Elifet, majd hajat mostam.
Szilvi fotózott a táblácskával.:) Ezekből kell majd (nem kell, csak lehet -- mert örülnének neki) választanom és elküldenem a Táblácskának.:)


Este Dani almot hozott. Be vagyunk biztosítva.:)

2 megjegyzés: